J. Ortiz sobre X. Arzalluz


"Ha sido difícil convencer a Arzalluz de que viajara a Madrid, cosa que no le apetecía nada. Pero, una vez vencida esa natural resistencia, el resto no ha planteado ningún problema. Arzalluz tiene un sincero aprecio por Julio Anguita. De hecho, afirma en el libro que, si él hubiera vivido en Madrid, habría votado sin ninguna duda a la Izquierda Unida de Julio Anguita. Supongo que es uno de los muchos aspectos del libro que sorprenderán a bastante gente."

Todo el artículo en Apuntes del Natural

8 Comentarios:

Anonymous Anónimo dijo...

Y ahora un mes pasadito con Arzalluz por aquí y por alla, presentando el libro, hasta en batzokis. A alguno le va a dar un mal...

20 octubre, 2005 22:14  
Anonymous Anónimo dijo...

Benetan estimatzekoa Arzalluzek euskararen alde egin duen hautua.

Berari buruzko libburu bat, best-seler izango dena, eta gazteleraz, en el idioma de Franco, berak zioen moduan.

Gora abertzale kontsekuenteak!

Gero kexatuko dira PSEkoek españolez egiten dutelako....

20 octubre, 2005 22:24  
Anonymous Anónimo dijo...

Ez dizut nik juxtu gai horreta kontra egingo, ez horixe. Baina liburuaren egilea J. Ortiz da, erdalduna bera.

Baina arrazoi guztia duzu: herri honetan abertzaletasunak eta euskaltasunak ez dituzte bide paraleloak.

20 octubre, 2005 22:35  
Anonymous Anónimo dijo...

Beste liburu-egile bat bilatzea bazuen Arzalluzek....

20 octubre, 2005 23:12  
Anonymous Anónimo dijo...

Blog honetan euskaraz idazten hasi nintzen lagun batek "hori ez dok ez egokia ez eta zuzena ere" esan arte. Zergatik ba? galdetu nion nik harrituta, ondo baino bainkien bera guztiz zela euskaltzalea "euskara marginalitatera eramten diaguk. Hor hiri aztarnatxoa utziko dek, baina ez dek inorentzat izango" Nik banekien nie arrebak behintzat noizbait irakurtzen zizkidala nire burutaziotxoak. Kasua de ze, harrez geroztik utzi egin diodala aportazioak euskaraz egiteari, eta oraindik orain ere ez dakit zergatik.

21 octubre, 2005 08:55  
Anonymous Anónimo dijo...

Besteei kontuak eskatzea lar erraza da. Baie jakin, lagunok Arzalluzek ikasketa guztiak erderaz egin ebezala ta euskaraz idazten ez dakiela, hareen belaunaldiko askoren modura.
Bestetik, ez da bera Ortizengana joan, aldrebes baizik. Oraindino kazetari edo idazle euskaldunen batek aukerea dauka halango liburu bat euskaraz egiteko. Ta seguru nago euskaldnaro Ortizeri baino askoz gauza interesgarriagoak esango dautsozela.

21 octubre, 2005 10:35  
Anonymous Anónimo dijo...

Killer, sentitzen dut, baina Arzalluzek egindakoa ezin da zuritu.

Ni euskaldun berria naiz, euskaltegira joan nintzen eta nire euskalduntze prozesua neure poltxikotik pagatu nuen.

Ahaztu egiten zaigu euskarak egiten gaituela euskaldun. Nik ez dut Euskal Herri erdaldun eta independienterik nahi. Nahiago dut Frantzian eta Españan egongo den Euskal Herri euskalduna.

Biturie: nik nahiago dut euskaraz idazten baduzu.

21 octubre, 2005 10:49  
Anonymous Anónimo dijo...

Euskaradunok geure artean euskaraz aritzeko eta eztabaidatuteko guneak sortu behar doguz. Euskara erabiltzen dozunena estimatuta sentitu behar duzu, normaltzat euki behar dozu zeure burua, ez extralurtar baten moduan.

Nik sarri, sarriegi, daukadan inpresioa da danek txolatuten zaituztela "ze ondo, ze polita" esanaz baña inortxo ez zaituela aintzat hartuten, hau da, guk euskaraz botatakoak lorontziarena egiten dabela: itxura polita.

21 octubre, 2005 12:46  

Publicar un comentario

<< Home